Ma van az Állatok Világnapja
Hogy miért ma ünnepeljük az Állatok Világnapját? Kinek a nevéhez fűződik ez a Világnap? Most összegyűjtöttünk néhány információt mindarról, amit talán eddig nem tudtunk ezzel kapcsolatban.
olvass továbbKövess minket Facebookon.
Iratkozz fel hírlevelünkre és mi elküldjük neked a legizgalmasabb cikkeinket.
bezárom
Hogy miért ma ünnepeljük az Állatok Világnapját? Kinek a nevéhez fűződik ez a Világnap? Most összegyűjtöttünk néhány információt mindarról, amit talán eddig nem tudtunk ezzel kapcsolatban.
olvass továbbA kategória legismertebb, legmeghatározóbb modellje elért a nyolcadik generációhoz. Forma szempontjából, ahogy lenni szokott, nem hozott óriási áttörést. Természetesen hosszabb lett és szélesebb, de a lényeg belül van, a jól ismert, utánozhatatlan Golf formaterv mögött.
olvass továbbA Juke mindig is egy olyan autó volt, amelyet lehetett szeretni, vagy éppen utálni. Egy dolgot nem lehetett soha, közömbösnek lenni iránta. Az egyik legmegosztóbb formatervvel rendelkező autó, amely megteremtette a kompakt crossover szegmenst, 9 év után teljesen megújult.
olvass továbbMeg szoktunk ijedni, ha egy tradicionális márkát felvásárol egy ázsiai cég. De ahogyan a Volvonál, amelyet szintén a Ford birtokolt korábban, úgy a Jaguarnál sem történt semmi negatív változás, miután a Tata Motors tulajdonába került, sőt! A márka arculata megmaradt, miközben alkalmazkodott a jelenkor formai követelményeihez és láthatóan van pénz a fejlesztésre is.
olvass továbbRégen volt, 2017-et írunk. Az Opel történetében legalább két komoly fordulat történt ebben az évben. Talán a legfontosabb, hogy a GM eladta az Opelt a PSA csoportnak, azaz ismertebb nevén a Peugeot-nak. A másik, szintén említésre méltó esemény, hogy megjelent az Insignia második generációja, egyszersmind a márka utolsó olyan modellje, amelyet még nem a Peugeot csoport formai irányzata határozott meg.
olvass továbbElképzelhető, hogy azért, mert sokat foglalkozom vele, de mára teljesen megszoktam a Ssangyong formavilágát. Ezzel nem vagyok egyedül, hiszen egyre népesebb az a tábor, aki ezt a márkát választja. Nem teszi ezt rosszul, hiszen nincsen racionális indok, hogy miért ne tegye. Jó az ára és gazdagon felszerelt. De a Tivoli mára ennél több.
olvass továbbA Niroval a KIA korrigálta a csorbát, amit a Soul EV nem túl sikeres eladásai produkáltak. Emészthető formájú elektromos autót dobtak piacra ezzel a kivitellel.
olvass továbbAz első generációs Koleos tipikus példája volt a kívül csúnya, belül szép formatervezésnek. Nem volt rossz autó, de egyáltalán nem az európai ízlésre lett tervezve. Nem csoda, hiszen egy Samsung által tervezett autóról volt szó. A második generáció sokat lépett előre, rengeteg vagy már-már minden formajegyében Renault.
olvass továbbVannak viták azzal kapcsolatban, hogy ki volt az egyterű, azaz a buszlimuzin kategória teremtője, én azt a tábort erősítem, aki az Espace mellett teszi le a voksát. A Chryslerrel szinte azonos időben jelentek meg és az vita nélkül igaz, hogy az európai kontinensen elsőként mutatták be ezt a formavilágot. Óriási volt a sikere hosszú éveken keresztül, de mára az SUV/Crossover a divatos.
olvass továbbTavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.
olvass továbbSzinte a világ valamennyi pontján kapható, sőt még a neve is azonos minden országban. Az egyik legmegosztóbb formavilágú autó, ami jelenleg fut az utakon. Európában a 6. legnépszerűbb kompakt kategóriájú SUV, amelyből a gyártás kezdete óta évente több mint 100e darab talál gazdára. Igen, ez a C-HR.
olvass továbbKicsit lehet elcsépelt a szó manapság, de az új Ford Puma egyszerűen MENŐ! Kell és fogok is írni a menetteljesítményről, motorról és pár technikai paraméterről. De most komolyan, nem ez az első szempont, amikor autót veszünk, hanem a forma és a megjelenés. Meg kell, hogy testesítse a vágyainkat hisz az autó nem utolsó sorban egy önkifejező eszköz.
olvass továbbA 2015-ben megjelent, harmadik generációs Škoda Superb egyébként is minden igényt kielégítő, remek formavilágú autóként indult hódító útjára, azonban tudjuk jól, hogy a megjelenésen - legyen szó emberekről és divatról, vagy éppen esetünkben autókról - mindig van mit csiszolni és tökéletesíteni.
olvass továbbNagyon nehéz az új és feltörekvő márkák helyzete, különösen azoké, amelyek mélyről indultak. Talán a leginkább így van ezzel a Ssangyong. Csúnya autókat gyártani, aztán egyszerre csak szépeket, vagy legalábbis elfogadható formájúakat, nem megy máról holnapra. Fizikálisan, ha az autógyárnak sikerül is, a vásárlók számára ennek az elfogadása sokkal lassabb folyamat.
olvass továbbBiztos sokan fognak furcsán nézni rám, de azt hiszem az utóbbi idők egyik legkellemesebb meglepetése volt számomra a C5 Aircross. Az első látásra szokatlan formájú és színű autó nagyon is kedvemre való volt, és egy igazi élményt okozott az elmúlt pár napban.
olvass továbbAz első kérdése lehet sok olvasónak az, hogy mi is az a DS, milyen márka is ez valójában? A DS névvel először az 1955 és 1975 között gyártott, előremutató formájáról és technikájáról ismert Citroën DS esetében találkozhattunk. Ezt követően a Citroën al-márkájaként 2009-ben jelent meg a DS, mint a C3, C4 és C5 csúcsváltozata.
olvass továbbAz X a BMW-nél nem a kincs helyét jelöli, hanem azt, hogy egy SUV-ban ülünk. Ha pedig a szám páros, akkor a formája kupé. De az X2 ennél sokkal több, számos szempontból korszakalkotó.
olvass továbbA hétvégén rendezik a Hungaroringen az MNASZ Autós Gyorsasági Országos Bajnokság záró fordulóját, ahol a Gender Racing Team több értékelésben is bajnokesélyes fiatal versenyzői és csapata vendégül látják a Magyar Mentőmotor Alapítványt.
olvass továbbAz elmúlt pénzügyi év kivételes teljesítményét és növekedését követően öt magyar gyógy-wellness szálloda került az Ensana márka égisze alá. For more informa Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel, a mai napon az ígéretes, új Ensana márka alatt egyesült.
olvass továbbTegnap este megkezdődött az idén 62 éves Fiat 500 születésnapi ünnepsége. Elsőként a mirafiori gyár alkalmazottai és a helyszínen összegyűlt 500-as tulajdonosok köszöntötték kedvencüket a torinói Lingotto épület tetején, „#HAPPY BIRTHDAY 500” szöveget formálva autóikkal.
olvass tovább